Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Submissions
Editorial Team
Policies
Open Access Policy
Digital preservation policy
Authorship policy
Research data policy
Funding sources policy
Publications Ethics and Best Practice
Peer Review Process
Plagiarism Policy
Impact
About
Focus and Scope
Publication Frequency
Contact
Publisher
Privacy Statement
Guides
Search
Register
Login
Home
/
Editorial Team
Editorial Team
Editor
María Luisa Carrió Pastor, Universitat Politècnica de València, Spain
Editorial Board
Mercedes López Santiago, Universitat Politècnica de València, Spain
Josefa Contreras, Universitat Politècnica de València, Spain
Debra Westall, Universitat Politècnica de València, Spain
Françoise Olmo, Universitat Politècnica de València, Spain
Carlos Periñán Pascual, Universitat Politècnica de València, Spain
Francesca Romero Forteza, Universitat Politècnica de València, Spain
Nashwa Nashaat Sobhy Farag, Universitat Politècnica de València, Spain
Maria Josep Cuenca, Universitat de València, Spain
Ruslan Mitkov, University of Wolverhampton, United Kingdom
Miguel Casas Gómez, Universidad de Cádiz, Spain
Teresa Cabré, Universitat Pompeu Fabra, Spain
Francisco Ruiz de Mendoza, Universidad de La Rioja, Spain
Scientific Commitee
Guadalupe Aguado de Cea, Universidad Politécnica de Madrid, Spain
Francisco Alonso Almeida, Universidad de las Palmas de Gran Canaria, Spain
Francisco Álvarez Gil, Universidad de las Palmas de Gran Canaria, Spain
Josep Ballester, Universitat de València, Spain
David Banks, Université de Bretagne Occidentale, France
Begoña Bellés Fortuño, Universitat Jaume I, Spain
Pascual Cantos Gómez, Universidad de Murcia, Spain
Marianna Chodorowska Pilch, University of Southern California, United States
Begoña Clavel, Universitat de València, Spain
Juan Antonio Cutillas, Universidad de Murcia, Spain
Raquel Criado, Universidad de Murcia, Spain
María Tadea Díaz Hormigo, Universidad de Cádiz, Spain
María Belen Díez Bedmar, Universidad de Jaén, Spain
María Luisa Donaire Fernández, Universidad de Oviedo, Spain
Mercedes Eurrutia Cavero, Universidad de Murcia, Spain
Miguel Fuster Márquez, Universitat de València
Giovanni Garofalo, Università degli Studi di Bergamo, Italy
Jan Goes, Université d'Artois, France
María José Gómez Calderón, Universidad de Sevilla, Spain
María Isabel González Cruz, Universidad de las Palmas de Gran Canaria, Spain
Carmen Gregori Signes, Universitat de València, Spain
Juan Manuel Hernández Campoy, Universidad de Murcia, Spain
Carmen Hernández González, Universidad de Valladolid, Spain
Herbert Holzinger, Universitat de València, Spain
Noelia Ibarra, Universitat de València, Spain
Aneider Iza Erviti, Universidad de La Rioja, Spain
Natalia Judith Laso Martin, Universitat de Barcelona, Spain
Brigitte Lépinette, Universitat de València, Spain
Mercè Lorente Casafont, Universitat Pompeu Fabra, Spain
Antonella Luporini, University of Bologna, Italy
Ana Llinares García, Universidad Autónoma de Madrid, Spain
Sergio Maruenda Bataller, Universitat de València, Spain
Pascuala Morote, Universitat de València, Spain
Isabel Moskowich-Spiegel, Universidad de La Coruña, Spain
Susana Pastor Cesteros, Universidad de Alicante, Spain
Stephan Patin, Université Paris, France
Barry Pennock, Universitat de València, Spain
María Querol, Universidad Católica de Valencia, Spain
Berta Raposo Fernández, Universitat de València, Spain
Ana Isabel Rodríguez-Piñero Alcalá, Universidad de Cádiz, Spain
Mercedes Sanz Gil, Universitat Jaume I, Spain
Carmen Sancho Guinda, Universidad Politécnica de Madrid, Spain
José Santaemilia Ruiz, Universitat de València, Spain
Francisca Suau, Universitat de València, Spain
Chris Taylor, University of Trieste, Italy
Chelo Vargas-Sierra, Universidad de Alicante, Spain
Title
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas
JCI 2021: 0.55
CiteScore 2021: 0.8
SJR 2021: 0.18
Make a Submission
Make a Submission
Indexación
Most read PDF (180 days)
Exploring the relationship between L2 language proficiency, language learning strategies, and self-efficacy: evidence from chilean classrooms
511
A study of Valyrio, artificial language designed for Game of Thrones
485
Mapping discourse genres: routes to assess plurilingual discourse coompetence
458
Language
English
Español (España)
Current Issue
Contacto Soporte Técnico
Technical Support Contact
Universitat Politécnica de Valéncia
Optimizado para navegador Chrome 31 y posteriores