• En
    • Es
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • Editorial Team
    • Editorial Board
    • Reviewers list
  • Policies
    • Open Access Policy
    • Digital preservation policy
    • Authorship policy
    • Research data policy
    • Funding sources policy
    • Peer Review Process
  • Impact
  • About
    • Focus and Scope
    • Publication Frequency
    • Contact
    • Publisher
    • Journal History
    • Privacy Statement
  • Guides
  • En
    • Es
  • Register
  • Login
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
The EuroCALL Review
The EuroCALL Review
Submit article
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • Editorial Team
    • Editorial Board
    • Reviewers list
  • Policies
    • Open Access Policy
    • Digital preservation policy
    • Authorship policy
    • Research data policy
    • Funding sources policy
    • Peer Review Process
  • Impact
  • About
    • Focus and Scope
    • Publication Frequency
    • Contact
    • Publisher
    • Journal History
    • Privacy Statement
  • Guides
Return to Article Details

SMS as a learning tool: an experimental study

  • Mar Gutiérrez-Colón |
  • Pere Gallardo Torrano |
  • M. Elisa Grova |
  • Show more

Mar Gutiérrez-Colón

Spain

Universitat Rovira i Virgili

Pere Gallardo Torrano

Spain

Universitat Rovira i Virgili

M. Elisa Grova

Spain

Universitat Rovira i Virgili

Submitted: 02/11/2019

|

Accepted: 02/11/2019

|

Published: 09/29/2012

DOI: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.11376

Licencia Creative Commons

This journal is licensed under a  Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 License

Universitat Politècnica de València

e-ISSN: 1695-2618    http://dx.doi.org/10.4995/eurocall

Nuestras revistas
  • Arquitectura
  • Arte y Arqueología
  • Ciencias
  • Economía y Negocios
  • Educación y Derecho
  • Lingüística
Guías
  • Registro e inicio de sesión
  • Enviar un artículo
  • El editor asigna un revisor
  • Pasos del revisor
¿Necesitas ayuda?
  • Contacto de soporte técnico

2025 Universitat Politècnica de València

  • Política de privacidad