El rótulo comercial. Protagonista de nuestra realidad
DOI:
https://doi.org/10.4995/eme.2011.1479Resumen
Street signs are the media for advertising in our closest urban environment. They are intended to indicate information that is not outwardly observable in complex built-up landscapes. Commercial graphics puts its stamp on the urban environment. This study therefore enables us to better understand reality, culture and, ultimately, the world around us.Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Descargas
Publicado
25-03-2013
Cómo citar
Cogollos van der Linden, J. (2013). El rótulo comercial. Protagonista de nuestra realidad. EME Experimental Illustration, Art & Design, (01), 34–45. https://doi.org/10.4995/eme.2011.1479
Número
Sección
WRITING / textos de investigación
Licencia
Derechos de autor 2020 EME Experimental Illustration, Art & Design
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial 4.0.
Esta revista se publica bajo una Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License